Osoby, które zadeklarowały członkostwo w Stowarzyszeniu Chorych na Klasterowe Bóle Głowy, prosimy o opłacenie składki członkowskiej (60zł) za rok 2024.
Stowarzyszenie Chorych na Klasterowe Bóle Głowy
Bank PKO BP - Nr 93 1020 4391 0000 6102 0157 5935
Tytułem: składka członkowska 2024
Uwaga! Jeśli wpłacacie składkę w czyimś imieniu, z czyjegoś konta lub wpłacacie na poczcie, wpiszcie w tytule wpłaty imię i nazwisko osoby, której wpłata dotyczy.

Cholerny powrót-ale z nadzieją...

Jak to wygląda u każdego z nas, jak sobie radzimy, problemy, trudności, zwycięstwa, pytania.
robin00
Nowka
Posty: 4
Rejestracja: 30 sty 2018, 01:47

Cholerny powrót-ale z nadzieją...

Post autor: robin00 »

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Mam 22 lata i aktualnie studiuję. Tyle o mnie - by Wam nie zabierać czasu.