Kontynuując wątek:
miałem wysyp zdarzeń, więc najpierw uszczelka pod głowicą i jak się okazało głowica była uszkodzona;
gaźnik, jeszcze nie doszedłem przyczyn wadliwego działania tego ustrojstwa - walka trwa;
guma zabieraka homokinetycznego półosi lewej;
zerwana poduszka pod silnikiem, w efekcie rozerwana osłona gumowa kielicha półosi.
Dochodzę do wprawy
Wymiana gumy na kielichu : demontaż koła, zbicie ze sworznia zwrotnicy koła, demontaż półosi, spuszczenie oleju ze skrzyni, demontaż kielicha ze skrzyni biegów, zdjęcie zabieraka trójpalczastego z półosi (tak, żeby się igiełki nie wysypały), wymiana gumy, założenie zabieraka, wypełnienie kielicha smarem, zmontowanie półosi z zaciśnięciem paska zaciskowego na gumie, montaż półosi w skrzyni biegów i zwrotnicy, nabicie zwrotnicy na sworzeń, skręcenie wszystkiego, uzupełnienie oleju w skrzyni; cała operacja bez gonienia się (naprawdę spokojnie z przerwą na uzupełnienie płynów) w 45 minut
Ktoś potrzebuje pomocy pzy aucie ??