Osoby, które zadeklarowały członkostwo w Stowarzyszeniu Chorych na Klasterowe Bóle Głowy, prosimy o opłacenie składki członkowskiej (60zł) za rok 2024.
Stowarzyszenie Chorych na Klasterowe Bóle Głowy
Bank PKO BP - Nr 93 1020 4391 0000 6102 0157 5935
Tytułem: składka członkowska 2024
Uwaga! Jeśli wpłacacie składkę w czyimś imieniu, z czyjegoś konta lub wpłacacie na poczcie, wpiszcie w tytule wpłaty imię i nazwisko osoby, której wpłata dotyczy.

Czy warto sie dokształcać?

Czyli wszystko co nie związane z bólem.
Klamerka
Nowka
Posty: 10
Rejestracja: 13 kwie 2012, 13:48

Czy warto sie dokształcać?

Post autor: Klamerka »

Cześć. Jak to mówią człowiek uczy się przez cale życie. Jestem po studiach humanistycznych i chciałabym teraz studiować jakiś inny kierunek, najlepiej związany z szeroko rozumianą bankowością. Czy uważacie że to dobry pomysł? Koleżanka, po politologii zdecydowała się na te studia licencjackie w Poznaniu i radzi sobie całkiem nieźle więc trochę jej przykład do mnie przemawia. Ciekawa jestem co o tym myślicie?
Awatar użytkownika
gnatek
Przewodnik
Posty: 994
Rejestracja: 26 paź 2008, 19:42

Re: Czy warto sie dokształcać?

Post autor: gnatek »

jasne że możesz. na wydz. ekonomiczno-socjologicznym U.łódzkiego był swego czasu kierunek "ekonomia dla nieekonomistów" zaoczne 3.5 letnie studia magisterskie dla ludzi po innych kierunkach. filologiach, prawie, awf-ie itd. i ludzie dawali radę :) sam to na stare lata zrobiłem. może na śląsku też można coś podobnego znaleźć ?
a taką ekonometrię można nawet polubić :)
Awatar użytkownika
herman
Przewodnik
Posty: 547
Rejestracja: 01 sty 2010, 19:16

Re: Czy warto sie dokształcać?

Post autor: herman »

Wszystko możesz ale nie chciej znać mojego zdania na temat ekonomii, bankowości i innego lasowania mózgu bez potrzeby. Przeczytaj sobie "Kapitał" Marksa i cała ekonomia będzie jasna (tylko pomiń ideologię w tym dziele) studia możesz sobie darować.