Znaleziono 687 wyników

autor: Olek
28 kwie 2018, 23:57
Forum: Poznajmy się
Temat: Witam
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 738

Re: Witam

Halo Magda,
napisalem do ciebie PW

Pozdrawiam
Olek
autor: Olek
28 kwie 2018, 23:55
Forum: Poznajmy się
Temat: Kłaniam się
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 876

Re: Kłaniam się

Witaj, przy takim niskim pulsie podaja tobie jeszcze isoptyne...... :roll: odwaga nie zna granic..... Jak jestes w szpitalu napomnij lekarzowi o tlenie ....! Niech tobie poda podczas ataku ( im wczesniej przy ataku tym lepiej ) tlen medyczny z butli od 8 do 12 litrow na minute. Wdychaj i wydechaj sp...
autor: Olek
07 mar 2018, 14:30
Forum: Klasterowy Ból Głowy
Temat: Nowa
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2236

Re: Nowa

Witaj Aga, KBG moze tak sie pojawiac, KBG moze sie pojawiac w roznych postaciach.....! lecz czy ty na niego cierpisz....???? to moze tylko lekarz stwierdzic i postawic diagnoze..!!!! Notuj wszystkie mozliwe informacje podczas ataku oraz po ataku. Czas jak silny , naslial sie powoli lub szybko wszyst...
autor: Olek
15 gru 2017, 15:17
Forum: Po godzinach
Temat: Cos dla Serca i Duszy
Odpowiedzi: 46
Odsłony: 14288

Re: Cos dla Serca i Duszy

autor: Olek
27 paź 2017, 01:52
Forum: Leki
Temat: (Imigran Inijekt) Nie trafione lekarstwa odstąpię.
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2109

Re: Nie trafione lekarstwa.

Witaj,
a dlaczego nie morzesz go uzywac...?

Pozdrawiam
autor: Olek
06 wrz 2017, 23:58
Forum: Mój klaster
Temat: Nikt nie wie co mi jest-pomocy!
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2270

Re: Nikt nie wie co mi jest-pomocy!

Halo Justyna, co by mnie ciekawilo jak wykluczyla Klasterowe bole glowy pani dr...... ? prowadz kalendarz i zapisuj ataki czas i co zazylas....itd Jezeli Okulista wykluczyl oczy jako przyczyne, i rezonans nic nie pokazal ...! Co z Zatokami, jak tam dentysta ...? Ortopada...moze od kregoslupa...? poz...
autor: Olek
06 wrz 2017, 23:48
Forum: Tlen
Temat: Tlen trójmiasto
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2176

Re: Tlen trójmiasto

Gabi,
koncentrator daje max.89% Tlen i dotego tylko 6 litrow na minute MAXIMUM....! :roll:
Troche malo dla Klasterowcow.....!

100% Tlen, tylko z Butli i Reduktor do 15 L/ min. oraz Maske do wdychania z workiem.

Pozdrawiam
autor: Olek
06 wrz 2017, 23:43
Forum: Poznajmy się
Temat: Witam Wszystkich i głośno mówię DZIEŃ DOBRY.
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1765

Re: Witam Wszystkich i głośno mówię DZIEŃ DOBRY.

Witaj Justyno,
napewno ktos cos bedzie umial podpowiedziec.

:wink:
autor: Olek
29 sie 2017, 11:58
Forum: Pytania
Temat: Czy to może być Horton?
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1649

Re: Czy to może być Horton?

Witaj Bartku, diagnozy nikt tobie tutaj nie postawi, to moze tylko i wylacznie lakarz. Takie bole i ataki moga miec inne przyczyny ktore trzeba wykluczyc,lub stwierdzic i zdiagnozowac chorobe. Prowadz Kalendarz bolow i pisz sobie jakie leki brales i jak dlugo trwaly ataki notuj sobie wszystkie uwagi...
autor: Olek
27 sie 2017, 00:11
Forum: Mój klaster
Temat: Może komuś pomoże
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 2459

Re: Może komuś pomoże

SUNCT- UPsssssssssssssssssssssssss

ale jak jest lepiej to tez bardzo dobrze........!!!!!! :wink:

Olek
autor: Olek
27 sie 2017, 00:00
Forum: Mój klaster
Temat: Mój klaster
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1549

Re: Mój klaster

Witaj Zuko, co do lekow to tylko lekarz.....! pierwsze to diagnoza od neurologa...!!!!! Dobrze jest prowadzic kalendarz i notowac ataki sile bolu i czas atakow jakie leki itd....itd to pomaga lekarzom w diagnozie To co piszesz lek na serce to wera....! mnie pomaga osobiscie sa tagze inne leki to tez...
autor: Olek
24 sie 2017, 23:42
Forum: Leki
Temat: Terapia hiperbaryczna
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1680

Re: Terapia hiperbaryczna

Witaj,

KBG to nie migrena.........!

Ja bylem w Komorze juz 4 razy i nic zadnych zmian. Tez nie znajdziesz nic na temat Komory na naszych stronach.

Olek
autor: Olek
24 sie 2017, 23:38
Forum: Poznajmy się
Temat: Witam serdecznie wszystkich
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1792

Re: Witam serdecznie wszystkich

Witaj Dorota,

witamy na naszym forum.
pozdrawiam
Olek